Stikk UT! Sammen i Kristiansund 2024

Hver torsdag kan du være med ut på tur med Stikk UT! Sammen i Kristiansund.

Ny Stikk UT!-sesong

1.mai er det klart for ny runde med Stikk Ut!

Gravearbeid i Fosnagata

I sentrum av Kristiansund, nærmere bestemt i Fosnagata, vil det starte gravearbeider 29.april 2024.

Vanylven kommune med viktig milepæl i digitaliseringen av offentlig forvaltning denne helgen

Markering 8.mai i Kristiansund

Invitasjon til markeringen av 8.mai - Frigjøringsdagen og Den Nasjonale Veterandagen i Kristiansund. Markeringen starter på Piren og avsluttes med gratis konsert i Festiviteten.

Fosterhjem - hva er det?

Barne- ungdoms og familieetaten (Bufetat) har denne uken ha en nasjonal kampanje kalt Fosterhjemsuka.

Kunst til Folkeparken skole

I disse dager bygges nye Folkeparken skole på Gomalandet, og selve bygget er allerede kommet langt.

Snart er det 17. mai

Forberedelsene til nasjonaldagen er i rute, informasjon, program og skiltplan vil legges ut på kommunens hjemmeside. Alle lag og organisasjoner og andre som ønsker å stå på stand i sentrum på dagen må sende epost før fredag 1 mai.

Erfaringsbasert master starter på Campus Kristiansund

NTNU flytter sin erfaringsbaserte master i pedagogikk for lærere til Campus Kristiansund for kullet som starter høsten 2024.

Nok en gang til landsfinalen i Klasse-quizen

10.klasse ved Frei ungdomsskole deltar nok en gang på landsfinalen i Klasse-quizen. Og du inviteres til å se delfinalen nå på lørdag i auditoriet på skolen.